Sajtó és web reflexiók

A szerző öröme, ha észreveszik művét. Könyvem végszavában jeleztem, hogy megindítottam ezt a blogot és kértem olvasóimat, hogy segítsenek hibáimat kijavítani és pontosítani, valamint további eseményekkel, nevekkel kiegészíteni. Örömömre már kritikát, kérdéseket és kiegészítő információt is kaptam, melyre külön-külön bejegyzéssel válaszolok.

Időrendben a következő érdemi forrásokat találtam meg:

  1. Holnap Kiadó beharangozása, amit rögtön követett a Líra, a dedikálás után még sok könyves, köztük Romániában bejegyzett webes könyvesboltok is feltették a könyvet kínálatukba 
  2. Magyar-Japán Baráti Társaság és a Magyar-Japán Gazdasági Klub (mi raktuk fel)
  3. Keleti Szél
  4. április 21-én jelent meg az MTI kulturális rovat rövid közleménye
  5. Könyvhét online és Könyvhét FB
  6. Múlt kor 
  7. Magyar Hírlap Könyvfesztivál előzetesében
  8. Egyre több blog is foglalkozik a könyvvel
  9. Szaké és pálinka Magyar Idők Lugas melléklet

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

The First 50 Years of Japanese-Hungarian Commercial Relations

Ki van a borítón?

Miről szól a könyv?